6 Haziran 2015 Cumartesi

DOĞADAYIZ.NET

Face sayfama düşen bir ileti ile büyük bir maceraya adım atmış oldum.Zaman zanman hayalini kurduğum gerçekte yapmaya cesaret edemediğim aktivitelerden oluşan bir paket progamdı Doğadayız.Net.
Yamaç paraşütü , Dalış beni cezbetti.Program içinde ayrıca Rafting,Safari,Tekne turu,Aqua Park,BangieJumping vardı.

İlk gün aracımın gecikmesi nedeniyle ekibin ve rehberlerin gösterdiği anlayış tatilime keyifle başlamama neden oldu.Beni terminale kadar gelip aldılar.İlk etkinliğimiz sabah saat 10: 00'da Tekne turu ile başladı.Yaklaşık 60 kişilik bir grupla Fethiye koyları, Oniki adalar dolaşıldı,,bu arada uygun olan koylarda yüzme molaları verildi.Öğle yemeğinde tavuk ızgara-balık, makarna,salata bizi fazlasıyla doyurdu.Gezi saat 18:'00'e kadar sürdü.
Normal şartlarda bu etkinliği yalnız başımıza 100 TL den aşağıya yapamazdık. Otele dönüşümüz ve güzel bir akşam yemeği....
Tekne Turu

Ertesi sabah Jeep Safari için kahvaltı sonunda 09.00'a kadar jeeplere bindik ve yola çıktık. Yolculuk boyunca araçlar arası su savaşı ile donumuza kadar ıslandık.Çok eğlenceliydi.
Yakakent, Girmeler  Mağarası, Saklıkent Kanyon yürüyüşü, Küçük Rafting etkinliğinden sonra açık büfe öğlen yemeğimizi yedik.Yemekte  tavuk,çeşitli mezeler ve alabalık vardı.Devamında Çamur Banyosu, Gizli Şelale gezisi ile etkinliğimizi tamamladık.
Normal şartlarda bütün bu etkinlikleri 100 TL den aşağıya gezemezdik.
Jeep Safari
Girmeler Mağarası
Yakapark,,,Alabalık
Saklıkent Kanyonu

Küçük Rafting
Çamur Banyosu
Gizli Şelale

Üçüncü günde hava şartları nedeniyle Yamaç Paraşütü ve diğer iki etkinliği birlikte yaşadık.
Kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel, heyecan ve yüksek adrenalin. 1800 metreden yamaç paraşütü ile havada  süzülmek yaşanası birşey..kuş gibisiniz..
Yarım saatlik bir heyecan fırtınası......
Bu anı ölümsüzleştirecek video ve fotoğraf çekimleri 130 TL size ait.Burada Aqua Parkta havuz ,kaydırak ve en önemlisi Serbest Düşüş çok farklı bir heyecan; yarattığı korku...
Öğle yemeğini fast food tarzında yedik.Ve günü bitirdik..,
Normal şartlarda bu etkinlikleri yalnız başınıza 345 TL ye satın alabilirsiniz.
Otelde akşam yemeği ve Türk gecesi yorgunluğu unutturdu.
Yamaç Paraşütü

Aqua Park
Serbest Düşüş
Türk Gecesi

Dördüncü gün Dalış günümüz.Sabah 08.30 da otelimizden bizi tekneye götürecek araçlarımıza bindik.Limanda tekne bizi aldı,yaklaşık bir saatlik deniz yolculuğundan sonra dalış yapacağımız koya geldik.
Koyda hocaların verdiği dalış eğitiminden sonra beşerli gruplar halinde denize indik.Doğanın ,denizin ,balıkların bu kadar güzel olduğunu; deniz altında keşfedilecek çok şeyi gerçekçe görebilmenin zevkine vardım.Fotoğraflar çektik,, dalışımız bir sabah  diğeri öğleden sonra olmak üzere iki defaydı ve ikinci dalışımızda sekiz metreye indik.Teknede öğle yemeğimiz taze fasulye,makarna,cacık ,salataydı.
Normal şartlarda bu etkinliği yalnız başınıza 100 TL na yapabilirsiniz.
Otele dönüşümüzde güzel bir akşam yemeğinden sonra hemen yattık, çünkü ertesi sabah erken kalkmamız gerekiyordu..
Dalış

Beşinci günde Rafting için sabah 07.30 da bizi almaya gelen araçlara binerek iki saatlik bir yolculuktan sonra Dalaman Çay'ındaki Doğadayız.Net 'in rafting merkezine geldik.Açık büfe kahvaltıdan sonra rafting için gerekli Kask,Can Yeleği ve Ayakkabı verildi. Yirmi dakika araçla botlarımız, küreklerimizle birlikte yolculukla Dalaman Çay'ına ulaştık. Zorluk derecesi 2+ olan bölümde kaptanlarımızın bize verdiği eğitimden sonra altışar kişilik gruplar halinde etkinliğimize başladık.Hızla akan nehir üzerinde minik şelaleleri,kayaları botla geçmek,suyla mücadele etmek, sekiz kilometrelik bir parkur boyunca bize ayrı bir zevk yaşattı,adrenalinimizi yükseltti.Sakin bir yerde botlarımızı terkedip bizi bekleyen araçlarımızla rafting merkezine geldik.Nefis bir öğle yemeğinin ardından otelimize dönmek üzere yola çıktık.
Normal şartlarda yalnız başınıza bu etkinliği 100 TL ye yapabilirsiniz.
Rafting

Altıncı gün; serbest gün: grup arkadaşlarım kendi aralarında birleşerek At Safari,Paintball,ATM Safari etkinliklerini kendi imkanlarıyla yaptılar.

Ben bu programı Şubat ayında Üçüncü Grup' olarak 700 TL 'na satın aldım. Birinci ve İkinci gruplar 650 TL idi.Diğer grupların ücretleri sezon şartlarına göre 1400 TL 'ye kadar yükselebiliyor.Tabii bu arada etkinliklerin ( bağımsız yapabileceğiniz etkinliklerin) fiyatları da artacaktır.
Normalde bu etkinlik yalnız başınıza otel ve yemek hariç 745 TL .
Ben bizlere sunulan üç öğün yemek ve temiz bir odanın yanısıra erken rezervasyonun avantajıyla 700 TL.ye yakalamış oldum.Bilinçli , deneyimli,dalında uzman kişilerin bizlere verdiği hizmet ödediğimiz paranın yanında solda sıfır.Herkese öneririm,,hele ki Erken Rezervasyon ''
Bana yaşattıkları güzellikler için bütün ekibe teşekkür ediyorum..