28 Kasım 2014 Cuma

HASAN DAĞI,TUZ GÖLÜ Traking.

Balıkesir'den Özel aracımızla  TDF min Etkinliği olan Hasan Dağı tırmanışı için yola çıktık. Gece yarısı Aksaray gençlik ve spor il md tesislerinde olduk.
Sabah bizleri toplayıp seremoni için Atatürk anıtına getirdiler

Biz kendi aracımızla kamp alanına geldik ve hemen çadırlarımızı kurmaya başladık.

Diğer katılımcılarla tanışma ve çevreyi gezme
                                                               Kumanyalarımız veriliyor.

Hava kararmaya başlayınca yağmur da geliyor.
                                            Aksaray üzerine müthiş bir yağmur düşüyor.

Bizim kamp alanımıza da biraz çiseliyor sabah 3 de yola çıkacağız. Dinlenmek ve hazırlanmak üzere                                                                                   çadırlarımıza giriyoruz.

Aksarayın ve cıvardaki köy ve kasabaların ışıkları tepeden böyle görünüyor. Müthiş değil mi?
 Kar üzerinde buz üzerinde 3249 mt rakıma tırmanma esnasında Can emniyetimiz açısından fotoğraf çekmemize izin verilmediği için zirvede ve çıkış esnasında bir kareye sahip değilim. Çeken arkadaşlar olduysa da bu benim ilk yüksek dağ deneyimim olduğu için,sadece gördüklerim benim beynimde gördüğüm gibi                                                                                   kalsın.

Çadırlarımızı toplamak ve dönüşe geçmek için acele ediyoruz.

Çadırlatımız toplanırken karadenizden gelen bir grup arkadaşımızın hazırladığı mıhlama ziyafetine katıldık. Teşekkür ederiz harika olmuştu.

Dönüşte ilk durağımız tuz gölü oldu. burada bir çay molası verdik .

Doğayı gezdik tuz gölünün kurumak üzere oluşu ve kirliliği içimizi parçaladı. Doğamız yok oluyor. Koruyamıyoruz. Bu arada bir deve kuşu herkesin ilgi odağı olmuştu bile.Onunla ilgilenirlerken ne yapabiliriz                                                             doğaya fikri bile unutulmuştu.